пʼятниця, 19 березня 2021 р.

Тиждень STEM-освіти в початковій школі
 
З 9 по15 березня 2021 року в Садківському ліцеї пройшов тиждень STEM-освіти, метою якого було: ознайомлення учнів з особливостями «STEM-технологій», формування у школярів навичок дослідницької діяльності роботи, доступній для певного віку, психічного і ментального розвитку учнів, закладення основ обізнаності зі STEM-галузями і професіями. У нашому освітньому закладі активно впроваджується модель компетентнісного уроку з урахуванням STEM-підходів в організації освітнього процесу.

Кожен день тижня насичений різноманітними подіями, у яких беруть участь всі учні початкових класів. У 1 класі відбувся тематичний день мильної бульбашки. Учні дізналися технологію приготування мильних бульбашок. Досліджували як видути мильну бульбашку з пластикової трубки, пляшки, ножиць, розкрученої кулькової ручки. Вони виявили, що бульбашки утворюються тільки при певній швидкості повітря, яка залежить від ширини струменя повітря. Якщо струмінь широкий і швидкість повільна, бульбашки будуть більшими.
Згуртовано, творчо, цікаво, корисно для формування допитливості та виховання в учнів прагнення шукати інформацію, формулювати припущення і робити висновки, пізнавати себе і навколишній світ, шляхом спостереження та дослідження, пройшов сьогодні у 2 класі STEM-урок з предмету, «Я досліджую світ» на тему «Космічна подорож». Учні закріплювали знання і уявлення про Космос та існуючі в ньому об'єкти - планети, зірки, ознайомились із характерними рисами кожної планети в Сонячній системі, їх місцем у ній, виготовивши макети нашого Всесвіту. Школярі поглибили знання про професію космонавта і виготовили для уявної подорожі макети ракет, космодрому із конструктора LEGO та елементи космічного спорядження. Вони вчились продуктивно співпрацювати з однокласниками у групі, команді, колективі, виконуючи цікаві завдання. Підводячи підсумки уроку, учні прийшли до висновку, що потрібно бережно ставитись до нашої спільної домівки планети Земля.
Учні 3 класу Садківського ліцею, вивчаючи тему «Досліджуємо живу природу», готували фруктові салати, які вдалися на славу. Вивчаючи тему, учні ознайомилися з професією кухаря, кондитера, навчилися підбирати інгредієнти до своїх салатів, естетично оформляти їх та дали їм назву: салат «Класичний», «Вітамінна фантазія», «Фруктовий бум», «Веселе яблуко», «Стріла кохання», «Дівчача мрія», «Фруктовий метеорит», «Лісовичок», «Корабель в океані».
Учням було дуже цікаво, адже є тема пізнавальною, корисною і сприяє інтелектуальному та творчому розвитку дитини.
Цікаво, із захопленням, весело, згуртовано, творчо, науково, нетрадиційно, інтегровано, емоційно, винахідливо, винахідливо, корисно для розвитку критичного, інженерного, логічного та творчого мислення учнів, а практичного – вирішення проблеми та виконання завдань, побудованих на перетині наук, інженерії, образотворчого мистецтва у 4-А класі відбувся STEM-урок «Збережімо первоцвіти!»
Учні зачитували легенди, цікаві факти, загадки, вірші, малюнки про первоцвіти, з’ясували причини зникнення первоцвітів та раннього цвітіння. Діти підготували «Звернення первоцвітів» та пам’ятку «Будь природі другом», вчилися вирощувати первоцвіти, висаджувати їх, аби вони дарували всім красу.
На STEM-уроці була така інтеграція предметів: літературне читання, трудове навчання, образотворче мистецтво, українська мова та математика.
Також пройшов STEM-урок в 4-Б класі. Учні працювали над проєктом «Ріст та розвиток цибулі в різних умовах», метою якого було визначити цілющі властивості рослини, дослідити ріст та розвиток ріпчастої цибулі в різних умовах. Піс час дослідження учні дізналися про користь цибулі та його застосуванні, історії цієї культури. Визначили необхідні умови і способи вирощування цибулі на перо. Провели спостереження за ростом зеленої цибулі. Дослідження показали, при яких умовах найбільш правильно вирощувати цибулю ріпчасту на зелену масу пера для отримання вітамінної продукції на столі ранньою весною. А також дійшли висновку, що необхідно займатися вирощуванням цибулі в домашніх умовах, так як цибуля містить мінеральні речовини, вітаміни, а також фітонциди, які так необхідні взимку та ранньої весни.

Немає коментарів:

Дописати коментар