четвер, 8 квітня 2021 р.

День здоров'я в Садківському ліцеї

Щорічно 7 квітня відзначається Всесвітній день здоров'я. Учні 2, 3, 4 класів Садківського ліцею традиційно приєдналися до цього свята, разом із вчителями взяли участь у заходах, присвячені проблемам збереження здоров’я та профілактики захворювань.

Мета цього свята – привернути увагу до проблем охорони здоров’я та необхідності розгорнутої й всеохопної профілактики захворювань, здорового способу життя.
Здоров’я – не тільки відсутність хвороб та фізичних дефектів, а стан повного фізичного, духовного і соціального благополуччя.
Побажання доброго здоров’я вже давно стало традицією. Але особливо важливим воно стає під час пандемії коронавірусу у всьому світі.
Будьте здорові і дбайте про своє здоров’я і здоров’я своїх близьких кожен день, адже це запорука щасливого життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар